Lakierowy projekt denko #1: Golden Rose, Miss Selene nr 149.

Przejrzałam dziś mój lakierowy kuferek z trawy morskiej i naliczyłam tylko 38 lakierów, dwie odżywki do paznokci oraz top coat.
Do "natychmiastowego" zużycia wybrałam 7 lakierów - odcienie fioletów i brązów.

Lakierowy projekt denko

Na pierwszy ogień poszedł lakier Golden Rose, Miss Selene nr 149 - delikatny perłowy różowo-liliowy odcień. Pojemność 5,5 ml/cena 3,20 zł.

Golden Rose, Miss Selene nr 149

Dwie warstwy lakieru nałożyłam na jedną warstwę odżywki, która ma delikatny mleczny kolor - dało to lekkie podbicie fioletowych odcieni.

Zdjęcie w słońcu
Zdjęcie w cieniu



























Jedna warstwa schnie około 20 min. Lakier łatwo się rozprowadza, pędzelek jest mały - pasuje do mniejszych paznokci. Dla lepszego efektu nałożyłam dwie warstwy - jedna była bardzo delikatna i dobra dla tych, które nie mogą mieć pomalowanych paznokci np. w pracy.

Na tym zdjęciu dokładnie widać kolor

Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się zużyć te lakiery, choć pewnie pojawi się również lakier spoza projektu :)


Edit:
Pierwsza warstwa schnie ok. 20 min, ale po tym czasie nie ma ryzyka uszkodzenia lakieru. Jeżeli będzie więcej niż jedna warstwa, to wtedy wystarczy ok. 5 min po pomalowaniu pierwszej :)



9 komentarzy:

  1. ładny odcień, a jakby nałożyć jeszcze jedna warstwę?
    możne nie będzie tak prześwitywał,
    ale 20minut na jedna warstwę to bardzo długo

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 minut wystarczy na wyschnięcie "na wiór" :D
    Taka jego konsystencja i musiałabym nałożyć ok. 5 warstw, żeby nie prześwitywały końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w zużywaniu. Ten lakier z GR średnio mi się podoba- nie mój kolor po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień bardzo ładny, ale ja właśnie bym musiała nałożyć tyle wartsw, żeby nie prześwitywał.
    Ja wytrwałam już ponad tydzień bez kupna nowego lakieru, a okazje kusiły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie miss selene, szybko schodzą :/
    www.beauty-fresh.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  6. 20minut? O rany chyba bym zwariowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pisałam lakier schnie 20 min, ale to już wtedy nie ma ryzyka odciśnięcia czy uszkodzenia :) A tak, do pomalowania kolejnej warstwy wystarczy ok. 5 min :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny kolor! muszę na niego zapolować:D
    ja na szczęście nie mam problemu z lakierowym zbieradztwem, bo jak kupię jakiś kolor to zazwyczaj się na nim zawieszam i używam aż nie zużyję:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!