Inglot #5 - paletka kolorowa.

Niedawno miała to być ostatnia część sagi moich cieni Inglot. Oczywiście w ciągu zamieszczania postów dokupiłam trzy cienie, więc ta notka jest prawdopodobnie przedostatnią odsłoną - nie obiecuję jednak, że tak będzie, bo Inglot wciąż mnie kusi :D

Tak więc tak wygląda paletka różnokolorowa

Inglot - kolorowa paletka



I znów kolejka:


364 matte

 364 Matte - pastelowy żółty kolor - przypomina kolorową kredę ;)


433 pearl

 433 Pearl - kolor starego złota


420 pearl

 420 Pearl - ni to szary ni fiolet - taki wrzos szarością złamany


434 pearl

434 Pearl - ciemny szary tym razem złamany fioletem



A tak wyglądają cienie i błyszczyki w paletce Avon, która została sprezentowana cioci. Są to cienie kremowe w ładnych odcieniach szarości oraz dwa błyszczyki pasujące do każdego typu urody :)

Paletka Avon


Moje pazurki już zmieniły "lakierkę", ale kolorem pochwalę się jutro jak będzie dzienne światło :)



13 komentarzy:

  1. Oo niezle te paletki :)
    http://cosmetysia.blogspot.com/ zapraszam do dodawania sie do obs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym pierwszym się zakochałam lubię takie kolorki musi ładnie wyglądać na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad tą paletką z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię cienie inglota :) najbardziej z Twojej paletki podoba mi się 420...

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog:)
    cosmeticsmyaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cienieeee o boże, ja chce Twoje wszystkie :D

    rozumiem, że zdjęcie palety specjalnie dla mnie? toż to ja byłam taka niecierpliwa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie mam możliwość używania tych cieni, bo wpadłam na genialny pomysł, by mamie sprezentować mamie paletkę, a że u mnie wszyscy używają jednych kosmetyków, to tak jakby paletka należała również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć tyle cieni z Inglota, ile Ty masz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A masz jakiś polecanych użytkowników na allegro, którzy nie sprzedają staroci? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to będę tak szukać :) mam nadzieję, że znajdę coś sensownego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!