Inglot #3 - beże i brąz.

Trzecia odsłona moich cieni Inglot. Tym razem paletka trzech cieni. Używam ją sporadycznie, bo nie lubię formuły double sparkle, a dwa jaśniejsze cienie kupiłam na allegro. 

Inglot - beże i brąz


Jak widzicie, środkowy cień dość mocno uszkodziłam paznokciem, ale tak jest jak się ma za długie pazury i wszystko chce się szybko zrobić.

I po kolei bliskie spotkanie z każdym cieniem :D

463 double sparkle

 463 double sparkle - beżowa baza matowa i złote drobinki


456 double sparkle

 456 double sparkle - matowa baza w kolorze jasnego brązu ze złotymi drobinkami


54 AMC

54 AMC - brązowy mat i złote drobinki

Cienie w formule AMC i double sparkle lubię używać z bazą, bo wtedy się nie osypują drobinki. 
Jak przedstawię Wam wszystkich moich pupilków, to postaram się wrzucać makijaże i będziecie mogły zobaczyć jak się dane kolory prezentują na powiece. Jak widać dwa jaśniejsze cienie są "ku terminowemu wyjściu", ale pewnie będę nadal je używać i co pewien czas sprawdzać czy są zdatne jeszcze do użytku - kupiłam je w palecie pro5 na allegro i łaskawie allegrowiczka poinformowała mnie o tym po zakupie. Za całą paletkę dałam zawrotną sumę 25 zł, więc nie byłam stratna :)


Przedostatnia paletka jest największa - 10 cieni w odcieniach beżowych i brązowych w formułach perłowych i matowych. Będzie co oglądać. 
Dziś dotrze do mnie zamówienie z Avon. Mam nadzieję, że się nie zawiodę na tych produktach. Już nie mogę się doczekać :D

 


5 komentarzy:

  1. Piękne kolory :). Uwielbiam beże i brązy

    OdpowiedzUsuń
  2. a cóż to ciekawego zamówiłaś w avonie?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolorki;] idealne do dziennego makijażu;]

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolory - na pewno bym takie chętnie zakupiła tylko niestety mam do Inglota 40 km - uroki mieszkania na wsi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!