Zakupy + test bazy Kobo.

Tak jak pisałam wczoraj, dziś udałam się do Superpharm.
Zakupiłam dwa kremy w cenie jednego, choć podchodząc do półki z kremami Isis Pharma zauważyłam znów oklejone komplety krem + woda. Szukałam wśród nich kompletów dwóch kremów, ale gdy nie znalazłam to zapytałam panią czy jeszcze takie są. Na szczęście wystarczyło po prostu wziąć dwa takie same kremy z półki i przy kasie została odjęta gratisowa sztuka - tak więc pojedynczy krem wyszedł w cenie 39,90 zł :D


Później udałam się do Deichmanna w celu zakupu półbutów, które mogłabym nosić zarówno jesienią jak i wiosną. Zależało mi na tym, aby pasowały i do spodni, i do sukienki. 
Będąc teraz u rodziców zaszłam do tamtejszego sklepu, ale niestety, nie mieli mojego rozmiaru :D
Tutaj, na szczęście, nie było z tym problemu. Wygrzebałam z półki rozmiar 36, po krótkim paradowaniu po sklepie stałam się właścicielką tych świetnych butów.


Obcas nie jest wysoki - więc spokojnie będę mogła śmigać bez ryzyka wywrócenia.


Buty są sznurowane i wiem, że na pewno będę musiała zmienić sznurówki na takie nie woskowane - aktualne nie wyglądają zbyt solidnie.



Podeszwa jest gumowa, więc dodatkowo zabezpiecza przed niespodziewaną wywrotką.


Sam krój butów mi się podoba i ładnie będą prezentować się z czarnymi grubymi rajstopami :)


Cena też nie była wygórowana - 79 zł :)
Po przejściach z CCC i Boti, już nie ryzykuję zakupu jakichkolwiek butów w tych sklepach i wolę udać się do Deichmanna.

Dziś zrobiłam dla Was test tej bazy Kobo. Na obie powieki nałożyłam krem witaminowy Ziaja (ten, który był w projekcie denko i po rozcięciu tubki okazało się, że kremu jest jeszcze co najmniej na kilkadziesiąt użyć), a następnie jedną powiekę pokryłam bazą, a drugą zostawiłam "gołą". Do makijażu użyłam cieni Inglot oraz tuszu Essence. Obie powieki zostały pomalowane identycznie, taki samymi etapami: pierwszy był cielisty cień na całą ruchomą powiekę, następnie w zewnętrznym kąciku użyłam ciemniejszego cienia perłowego w kolorze brązowym, a na koniec w wewnętrznym kąciku naniosłam perłowy cień w kolorze szampana.


Tak wyglądał efekt o godz. 12, kiedy skończyłam wykonywać makijaż. Myślę, że od razu widać różnicę. 
Powieka z lewej strony została pokryta bazą, prawa została pomalowana cieniami bez bazy.
Widać, że bliżej wewnętrznego kącika oka prześwituje skóra. Cienie gorzej się rozcierały i mieszały ze sobą.
Na powiece pokrytej bazą wszystkie cienie dobrze się rozprowadzały, nie było problemu z cieniowaniem.
A tak wygląda efekt  na godzinę 18 :)


Widać, że na bazie cienie lepiej się trzymają. Na "gołej" powiece widoczny jest brak cienia w wewnętrznym kąciku. 
Z drugiej strony testowałam bazę z cieniami Inglot, nie wiem jak zachowałyby się cienie np. z My Secret lub Butterfly(tych nie posiadam), ale jeżeli byście chciały, to mogę kolejny taki test wykonać właśnie z cieniami My Secret.

Udanego wieczoru życzę i pozdrawiam ciepło :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawe buty. Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tej bazy, ale nie testowałam jej w jakiś ekstremalnych warunkach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam podobne buty w moim mieście, tylko że były kremowe i kosztowały 39 zł, zastanawiałam się czy je brać, przymierzyłam je nawet i ich nie wzięłam. Może jutro wybiorę się na zakupy:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna obserwować:) Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakręcony świat Wery Dziękuję :) Co do promocji, to jeszcze ok. roku temu nie wydałabym na krem więcej niż 20 zł, ale ciągle poszukiwałam odpowiedniego kosmetyku, który pomoże mi choć troszkę zamaskować naczynka. Zaryzykowałam z tym kremem i cieszę się, że to zrobiłam :)
    Kamyczek Ile ja butów obejrzałam :D Te jedne mi się spodobały, bo całkiem normalnie wyglądają :D
    Zoila Dziękuję :) Taki makijaż robię praktycznie zawsze, tylko odcienie się zmieniają :D
    Caathy Ja w sumie też - nie miałam jej np. na jakiejś większej imprezie, ale codzienny makijaż oka utrzymuje w ryzach :D
    Wizażownia Dziękuję :) Niedługo zrobię taki step by step mojego codziennego makijażu :)
    Ika1991 Dziękuję :) Jeżeli Ci tylko pasują takie buty, to proponuję skusić się na zakup. Myślę, że taki krój butów jest uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie widzę różnicy na tych powiekach xD Może jestem ślepa po prostu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nika. Nie jesteś ślepa :D Drugie zdjęcie robione jest z lampą, więc to też może powoduje to, że nie bardzo widać różnicę :) Postaram się zrobić kolejny test z użyciem cieni My Secret (mam całe dwa :D) i zrobić zdjęcia bez lampy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie kupiłabym sobie buty w tym stylu, ale zupełnie niskie... są takie w h&m, ale kosztują 129zł, a nie chciałabym tyle teraz wydawać, skoro i tak zaraz będzie trzeba kupowac kozaczki;|

    OdpowiedzUsuń
  9. Sauria80 Tak troszkę :D Make up w brązach, ale szarości też bardzo lubię :)
    Sandra Dżi Jak dobrze pamiętam to są bardzo podobne i też w Deichmannie tylko płaskie. Musiałabyś wejść na ich stronę i tam zobaczyć jakie są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!