TAG: 10 pytań kosmetycznych od Majorki.

Zostałam otagowana przez Illusię
Serdecznie Ci dziękuję :)

Tak więc zaczynam.
Tym razem tag dotyczy 10 pytań kosmetycznych od Majorki.



Zasady tagu:

-umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
-odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
-powiedz kto Cię oTAGował
-oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem"
-poinformuj blogi o oTAGowaniu



1. Używasz cieni kolorowych czy neutralnych?
Odp: W mojej kosmetyczce są zarówno cienie do typowych dzienniaków, ale też mam kilka kolorowych mazidełek do powiek. Więcej mam tych neutralnych, to i częściej ich używam.

2. Co wolisz bardziej: pomadkę czy błyszczyk?
Odp: Pomadkę. Zdecydowanie. Kiedyś używałam błyszczyków, przeważnie latem, ale denerwowało mnie to, że zawsze miałam własne włosy w ustach :)

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Odp: Nie. Często za grosze można znaleźć prawdziwe perełki kosmetyczne, ale również za wyższą cenę są kosmetyki świetnej jakości.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Odp: Nie używam różu, gdyż z natury mam rumiane policzki (z którymi cały czas toczę wojnę o zmniejszenie ich czerwoności :D) i niestety, nie mogę powiedzieć, co o nim sądzę.

5. Jaki produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Odp: Myślę, że byłby to tusz do rzęs.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Odp: Tak. Moim utrapieniem są rumiane policzki. Na szczęście znalazłam już krem, który pomaga mi je ujarzmić. Co do krostek to nie miałam nigdy takiego problemu. Teraz jedynie kilka wyskoczy na skroniach, ale to wina hormonów i ciąży.

7. Używasz filtrów?
Odp: Nie, ale wiem, że ze względu na słabe naczynka powinnam. Filtry stosuję w balsamach do opalania.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Odp: Myślę, że to będą dwa produkty, które muszą współgrać ze sobą: krem na dzień oraz podkład. Ważny jest krem na noc, który ma "uzdrowić" naszą skórę nocą.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Odp: Pewnie, że używam - jestem maseczkoholiczką. Zużyłam ich niezliczone ilości. Czasem były to kompletne buble, ale częściej zdarzyły się perełki, do których regularnie wracam. Maseczki są błogosławieństwem i lekiem dla naszej zmęczonej skóry, aby przywrócić jej blask, odżywić i sprawić, że poczujemy się piękniejsze.

10. Jakiej gwiazdy podobają Ci się makijaże?
Odp: Nie mam ulubionej gwiazdy, której makijaże specjalnie by mi się podobały. Lubię neutralne kolory i makijaży w takiej tonacji. 


Ja otaguję kilka blogów:



Pozdrawiam :)
 

6 komentarzy:

  1. Dzięki, postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) serdecznie dziękuję za otagowanie :* napewno odpowiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki! z 1, 5, 8 - zgadzam się cąłkowicie! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za otagowanie a już robiłam ten tag:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za otagowanie ;) oczywiście odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!