Promocja maseł do ciała Joanna w Superpharm - uwaga !

Uważajcie na tą promocję maseł do ciała Joanna Naturia ! 
W gazetce jest błąd - cena normalna to 8.99 zł i taka wchodzi na kasie. Nie ma żadnej zniżki z kartą Life Style, a jedynie wchodzą te dodatkowe punkty (x 4).
Olejki natomiast są w cenie promocyjnej z kartą - taką jaka jest w gazetce.
Chciałam kupić masła, pytałam panią czy na pewno wejdzie na kasie cena gazetkowa, mimo że na półce była cena 8.99 zł i pani zapewniła, że tak. Niestety, w kasie okazało się, że to błąd w druku.
Szkoda, bo miałabym fajny prezent dla mamy.
Także uważajcie na tą gazetkową promocję.

5 komentarzy:

  1. Eh, a już się ucieszyłam z promocji... Moja mama uwielbia masła do ciała tzn. jest ich maniaczką ;) Też bym swojej sprawiła prezent, z którego też bym skorzystała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie nie było na półce żadnej cenówki. Wzięłam 2 masła poszłam do kasy, wybiło 8,99 za sztukę. Ja na to, że w gazetce jest cena 4,49 i pokazuję im tę gazetkę. Sprzedawczyni wezwała kierowniczkę i ta wbiła mi masła po 4,49 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u Ciebie, tak jak Zoila pisze nie przyszła kierowniczka wtedy by Ci naliczyła 4,49 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w ogóle obsługa była co najmniej dziwna. Pani poblokowała kasę, wezwała kolegę, kolega nie potrafił odblokować, to wezwali jeszcze jedną panią i ta dopiero ogarnęła im tam, co zepsuli (podejrzewam, że to była kierowniczka). Nie chciałam nic kombinować, bo różnie bywa: "za błąd w druku nie odpowiadamy itp. itd", ale skoro Zoila Ci się udało kupić po gazetkowej cenie, to pojadę jeszcze raz w sobotę do drugiej Superpharmy i tam spróbuję kupić :)
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O ale super :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!