Makijażowo #1 - złote brązy.

Tak wygląda mój dzisiejszy makijaż :)




Bardzo prosty, szybki i łatwy do wykonania.


Do jego wykonania użyłam tych oto kosmetyków:






* Podkład Revlon Color Stay do skóry suchej/normalnej w odcieniu 150 Buff
* Korektor w kremie Inglot AMC w odcieniu 64 
* Puder mozaikowy Basic nr 1
* Baza pod cienie Kobo
* Zestaw cieni do brwi Essence- użyłam jaśniejszego koloru (po lewej stronie)
* Żel do brwi Essence
* Tusz do rzęs Essence Mutli Action Smokey Eyes
* Paletka Sleek Au Naturel - cienie Nougat (kość słoniowa) nałożony na całą ruchomą powiekę i pod łuk brwiowy, Taupe (zloto-beżowa perła) od wewnętrznego kącika do 3/4 ruchomej powieki, Concker (bordowo-brązowa perła) nałożony na zewnętrzną część powieki.

Przepraszam za średnie zdjęcia, ale jeszcze nie wyćwiczyłam robienia samej sobie zdjęć :D Takie proste makijaże zazwyczaj robię na co dzień, czasem "urozmaicam" je eyelinerem :)

Miłego wieczorku :)

2 komentarze:

  1. Super zwyklaczek :) ja dzisiaj też zrobiona na brązowo :)Masz śliczne brwi tak w ogóle :)

    Ja też sie muszę w końcu zmobilizować do robienia zdjęć makijaży, ale coś mi nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zauważyłam, że ja wynajduje same jakieś trudno dostępne kosmetyki :D ale chociaż jestem oryginalna :D

    Co do brwi... masz może jakiś stary tusz? Tzn. niby coś tam jeszcze jest, ale jest wyschnięty, więc się średnio nadaje do używania? jak tak to spróbuj sobie takim tuszem, a właściwie po prostu jego szczoteczką delikatnie przeczesać rzęsy. Jeżeli tuż jest mocno zaschnięty to tylko te brwi okiełzna, ale nawet ich mocno nie zabarwi :) ja tak czasami robię jak mi się chce :D ja tak robiłam ze starym wonderem z oriflame ;):-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!