:)

Przepraszam za lekki zastój na blogu.

Jesienna pogoda oraz kilka spraw osobistych nałożyło się na siebie, w wyniku czego nie mam nawet ochoty wychodzić z ciepłego łóżeczka :D
Nie zamierzam jednak kompletnie leniuchować. 
Notki przygotowuję, zapisuję, a jedynym "kłopotem" są zdjęcia, bo albo pada bateria, albo jest złe światło...
W każdym razie dziękuję za odwiedziny, komentarze - bardzo mi miło, że jednak ktoś tu zagląda :)

Dostępna jest już nowa gazetka Superpharm, którą możecie zobaczyć tutaj.
Aby zmienić strony należy w linku zmieniać ostatnią cyfrę na kolejną, czyli  
sp_gaz_192011_1.jpg na sp_gaz_192011_2.jpg.

Mnie na pewno zainteresują maseczki L'Biotica. Pewnie z kolejnym przeglądaniem znajdą się kolejne produkty, które mnie będę kusiły.
Ciekawe, czy się wstrzymam?


Do przeczytania :D
ZołzAnna  ;*

4 komentarze:

  1. Ja w tej gazetce nie znalazłam niczego ciekawego. Na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy wiesz,ale wygralas u mnie w rozdaniu!!czekam na kontakt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arghhhh, mam szlaban na zakupy do świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej,niestety nie dostalam twojego maila z danymi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!