Nowości Superpharm - promocje, zniżki, przeceny...

Jutro wybieram się na małe zakupy do Superpharm :)
Planuję kupić krem Isis Pharma Ruboril Expert S, bo stwierdzam, że efekty po zwykłym Ruboril-u nie są oszałamiające. A że akurat jest promocja 2 za 1, to w cenie 80 zł będę miała dwa kremy :)

Wypatrzyłam, że dla posiadaczy karty klubu LifeStyle olejki do kąpieli i pod prysznic Joanna Naturia są w cenie 4,49 zł (normalna cena 6,49 zł). 
Recenzowałam olejek truskawkowy i pewnie jednak skuszę się na kolejne dwa rodzaje - kawowy i waniliowy. 
Dodatkowo w promocji są masła do ciała również Joanna Naturia w cenie 4,49 zł + 4 x więcej punktów :)
Ponadto -15 % na produkty do pielęgnacji ciała i twarzy Ziaja Med.
I oczywiście znów w promocji kremy Isis Pharma wraz z wodą micelarną, więc czym prędzej muszę się załapać na teraźniejszą promocję dwóch kremów, a nie kremu + wody, bo nie chciałabym się znów z nią męczyć :D
Dla Biodermowych fanek posiadających kartę klubową  jest również promocja - woda Bioderma 500 ml w cenie 46,99 zł.

Każda z Was pewnie znajdzie w gazetce coś dla siebie.
Ja na pewno się skuszę na te olejki do kąpieli, masło do ciała i maseczkę nawilżającą z La Roche Posay w cenie 7,49 zł z kartą klubową.

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam do obserwowania mojego bloga oraz zostawiania komentarzy :)
Postaram się częściej dodawać posty, ale aktualnie przeziębienie jest silniejsze ode mnie i wolę wyleżeć się w łóżku niż śmigać z aparatem po mojej kosmetycznej szafce :)
Mam już kilka pomysłów na kolejne notki i obiecuję, jak tylko się wykuruję, to będę częściej je dodawać.

Pozdrawiam ciepło

8 komentarzy:

  1. Na masełko i olejek Joanny chyba sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, kupiłabym kolejna biodermę, żeby stała :P Ale na nią w sumie często jest promocja. I muszę w końcu wyrobić tę kartę!

    U mnie "jak przetrwać zime". Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrr, przed chwilą napisałam komentarz u innej dziewczyny do posta o oszczędzaniu, w którym po raz setny doszłam do wniosku, że stanowczo za dużo kupuję kosmetyków i za dużo ich mam, a tu zaraz po tym oglądam gazetkę Superpharm. To znak, żeby wydać kase?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. też sobie upatrzyłam nowe masełko:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka życzę:). Z gazetki nie kupić nic, bo...mam do SuperPharm 50km, heh...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważaj na promocję w Superpharm .
    Podobno ostro oszukują na promocjach i można przepłacić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zoila, KamyczekMyślę, że warto je wypróbować, cena nie jest straszna :D
    Mallene Zawsze tak jest, że sobie coś postanowimy i jakieś "złe duszki" i tak sprawią, że nici z postanowień :D
    Illusia Dzia :) Już jest trochę lepiej, ale ciągle katar lekki mam. Najlepiej wyleczyłaby mnie polopiryna C, ale żem ciężarówka, to jedynie zostają babcine metody :D
    Caathy Wiem :D Dlatego porównuję często promocje, mniej więcej pamiętam ceny niektórych produktów dostępnych w Superpharm, Rossmannie, D. Natura i porównuję, gdzie bardziej się opłaca dany kosmetyk kupić :D Podobno cena promocyjna to zawsze najwyższa cena jaka może być w Superpharm (te niby przedpromocyjne są tylko żeby były) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nika. Myślę, że warto mieć tą kartę choćby dla samych zniżek i kuponów, które wychodzą zawsze kiedy jest nowa gazetka i są przypisane tylko do Twojego konta :) Co do samego zbierania punktów, to myślę, że to średnio opłacalny interes, zwłaszcza że moim zdaniem w katalogu do wymiany punktów nie ma za bardzo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!