Uważaj, złotko, bo wpadniesz w ...

Przeglądając mój lakierowy pojemnik z trawy morskiej, stwierdziłam, że wcześniej kupione lakiery muszą troszkę poczekać na swoją kolej zużycia i chwyciłam ostatnio kupiony lakier Safari Trendy Colour Long Lasting Glossy Look. Cena to ok. 3,50 zł/12 ml.


Niestety, na buteleczce, ani nakrętce nie ma numerka z kolorem :( Wykończenie lakieru to złota baza, a w niej zatopione błyszczące złote drobinki. Kolor przypomina mi, że niedługo Święta Bożego Narodzenia :D


Włosie pędzelka jest długie, ale nie rozcapierza się na boki i łatwo nim operować, nawet na mniejszej płytce paznokcia. Lakier nie smuży, łatwo się rozprowadza, nie prześwituje na płytce - konsystencja jest rzadka. Wyjątkowo wystarczyła jedna warstwa, aby kolor był wyrazisty. Pierwsza warstwa dość szybko wyschła - w ok. 15 min już była całkowicie sucha.


Kolor w buteleczce jest ciemniejszy niż w rzeczywistości na pazurkach. Pomyślałam, że dla zwiększenia błysku drobineczek użyłam top coat'u. Dzięki niemu lakier pięknie błyszczy.


Ciekawa jestem, ile lakier wytrzyma na pazurkach. Mam nadzieję, że przeżyje codzienne obowiązki :D

Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze. Bardzo mnie cieszy, że zaglądacie na mój blog.
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) 


3 komentarze:

  1. tez jestem ciekawa, ile wytrzyma!

    Ciekawy blog, dodaje do moich obserowanych bo jest dokladnie w moim guscie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!