TAG: Tell Me About Yourself Award

Zostałam otagowana przez Siouxie and the city



Zasady: 
- napisz kto przyznał Ci nagrodę 
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
 - nominuj 15 blogerek 

1. Uwielbiam koty. Jak widziałyście, posiadam kicię i nie wyobrażam sobie domu bez biegającego futra.
2. Czasem mam dni, kiedy nic bym nie robiła, tylko leżała, a czasem dostaję takiego speed'a, że zrobiłabym tysiąc rzeczy w minutę.
3. Jestem pożeraczką książek. Nie czytam z doskoku - jak już wsiąknę w treść, to choćby książka miała z 700 stron to i tak ją przeczytam na raz i to w dość krótkim czasie.
4. Skończyłam technikum hotelarskie, ale nie pracuję w zawodzie. Skończyłam tą szkołę z myślą o studiach turystycznych, jednak plany się zmieniły i poszłam na filologię rosyjską, którą studiowałam cały jeden rok.
5. Mam hopla na punkcie kwiatów doniczkowych. Lubię, kiedy jest zielono w domu i dlatego powoli w mieszkaniu przybywa zielonych przyjaciół.
6. Lubię mieć zapas kosmetyków - nigdy nie wiadomo, co mi się skończy, a lecieć o 19.00 po krem do sklepu - to nie jest to co lubię najbardziej.
7. Jestem straszną pedantką. W mojej kosmetycznej szafce musi być wszystko dokładnie poukładane najlepiej datami, żeby nic mi się nie przeterminowało i żebym zdążyła to zużyć.

Nominuję blogerki:




6 komentarzy:

  1. Dzieki za otagowanie:***
    Ja juz robilam bardzo podobny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za otagowanie. zadanie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem pożeraczką książek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za TAG :) W weekend odpowiem :) Też jestem pedantką tak jak TY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za obserwowanie mojego kanału :)
    Mam nadzieję,że spodobają Ci się moje następne notki:)

    Też jestem pożeraczką książke :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!