Schleckerowe zakupy :D

Skuszona pozytywnymi opiniami o beżowej kredce Basic, która jest dostępna w drogerii Schlecker, udałam się wczoraj na jej "upolowanie"
Niestety, kredki nie było, ale oczywiście nie wyszłam z drogerii z pustymi rękami (trzeba sobie jakoś humor poprawić :D)
Tak więc kupiłam pędzel kabuki, sprężynki-wkrętki do włosów (które pokazywała Niessia25 z YT) oraz mozaikowy puder. Pędzel i wkrętki widziałam na blogu http://mojkosmetycznyswiat.blogspot.com/ :)

Pędzel jest miły w dotyku, jednak wyczuwalne jest sztuczne włosie. Od razu go wyprałam i wypadło kilka włosków. Pędzel jest dość zbity. Kupiłam go do nakładania bronzera.



















Tu porównane zostały pędzle kabuki: Basic oraz Sunshade Minerals. Widać od razu, że Basic jest większy .
 

Sprężynki. Jeszcze ich nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno w weekend je użyję.



















Puder mozaikowy. Pachnie kokosem i zapach jest mocno wyczuwalny. Kolory są ładne - ja mam nr 1. 


 Skład nie jest zachwycający (5 parabenów), ale jak zwykle nie rzuciłam na niego okiem :)


Kolory dobrze się mieszają, puder nie wychodzi ciemny. Po pierwszym nałożeniu stwierdzam, że to dobry kosmetyk. Zobaczymy, jak wyjdzie w większym praniu :D



















A teraz kończę się pakować i czeka nas ok. 3 godzinna podróż do rodziców. Mam nadzieję, że dzisiejsze mdłości chociaż na chwilę odpuszczą i lepiej się poczuję :)

Pozdrawiam ciepło


9 komentarzy:

  1. Mnie nawet przed użytkiem parę włosków wypadło... Ze sprężynek bedziesz zadowolona:).
    Daj znać, co myślisz o pudrze.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupki :) Na ten puder też mam ochotę :) A jak powiedziałaś że pachnie kokosem to jeszcze bardziej mnie zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak z drogerii nie można wyjść z pustymi rękoma :D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe te wkrętki, nie słyszałam nigdy o czymś takim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder mnie zaciekawił:)
    Za każdym razem jak jestem w Schleckerze to kusi mnie ten pędzel, ale nie skusiłam się jeszcze ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta mozaika wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te spręzynki sa swietne, widzialam u jedne blogowiczki, pokaz jak sie nimi uczesałas koniecznie:)
    zapraszam do siebie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę sprężynki! ale u mnie nie ma schleckera :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Sia Poszukaj może w mniejszych drogeriach, wiem, że są one skarbnicami różności :D

    Zakręcony świat Wery Na pewno pokażę, bo rzeczywiście sprężynki są świetne. Pozdrawiam :)

    Zolia Ja oczywiście musiałam się na nią skusić, bo jeszcze nie miałam takiego pudru w swojej kosmetyczce :)

    Caathy Powiem Ci, że dwa razy już go tak porządnie poużywałam i według mnie jest wart uwagi :) Tylko nieprzyjemnie pachnie sztucznym włosiem :)

    Let's Talk Beauty Niessia25 z YT o nich mówiła jakiś czzas temu - wpisz ją w wyszukiwarkę i znajdź jej filmik. Ona ma dwa rodzaje - dłuższe i krótsze (jedne z ozdobnymi perełkami) :D

    Kamyczek Jak stanęłam przed szafą Basic, to myślałam, że zaraz mnie babeczka wyrzuci ze sklepu, bo wszystko oglądałam jakby to jakie cuda były :D

    Goskaa Pachnie kokosem i od razu go czuć jak otworzysz pudełeczko :D

    Illusia Mi wypadły podczas prania, ale w sumie lepiej, że wtedy niż podczas użytku, bo nie lubię "cudzych" włosków na twarzy :)

    Dziękuję za komentarze i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!