Lawendowo-jaśminowo Avon.

Z racji tego, że jestem wielką maniaczką maseczek do twarzy wszelakiej postaci, tak nie mogłam nie wypróbować tego zestawu Planet Spa z Avon.



Jest to duo składające się z Oczyszczającej maseczki peel-off Prowansalska Lawenda i Jaśmin oraz Nawilżającego olejku do twarzy na noc również z lawendą i jaśminem. Pojemność to po 7 ml każdego produktu. Cena - 4 zł. Pełnowymiarowe opakowanie kosztuje w okolicach 15-25 zł.
Kilka słów opisu kosmetyków z KWC Wizaż:
* Maseczka: Urzekająca Prowansja pachnie lawendą i jaśminem... Ekstrakty tych kwiatów działają dobroczynnie na skórę a ich piękny zapach cudownie relaksuje. Wyciąg z lawendy odpręża napięte mięśnie, regeneruje skórę i łagodzi podrażnienia, a wyciąg jaśminu koi zmysły, redukując stres i wykazuje właściwości przeciwzapalne.
Perłowa maseczka do twarzy typu `peel - off` doskonale oczyszcza cerę i pomaga zachować jej równowagę. 
* Olejek: Lekki, szybko wchłaniający się olejek do twarzy skutecznie nawilża, odżywia i koi skórę, przywracając jej naturalny blask.

Maseczkę należy nałożyć cienką warstwą na oczyszczoną i osuszoną skórę, omijając okolice oczu i linię włosów. Pozostawić do wyschnięcia (ok.20 min.) i ściągnąć w całości.
Olejek trzeba nanieść wieczorem na oczyszczoną skórę w niewielkiej ilości omijając okolice oczu.

Moje odczucia podczas stosowania maseczki są pozytywne. Pierwsze, co mi się spodobało to piękny kolor maseczki - jasna perła z domieszką fioletu. Co to zapachu, to mocno wyczuwalny jest alkohol (na drugim i trzecim miejscu w składzie), ale znika po nałożeniu maseczki na twarz. Maseczka dobrze rozprowadza się na skórze. Aby całkowicie wyschła potrzeba około 15 min. Kosmetyk łatwo ściąga się z twarzy, nie pozostawia "farfocli". Nie zauważyłam wielkiego oczyszczenia, cera jest zmatowiona. Czuć lekkie ściągniecie, ale po ztonizowaniu i nałożeniu olejku to uczucie znika.

 Maseczka

Olejek jest bezbarwny. Po nałożeniu na skórę, nie spływa z niej strużką. Dobrze się rozsmarowuje. Polecam ten olejek osobom, które mają skórę suchą, normalną ewentualnie mieszaną. Ja mam mieszaną w kierunku suchej i strefa T trochę się błyszczała, jednak po umyciu twarzy żelem, wszystko wróciło do normy :) Skóra rano jest gładka, delikatna, miękka. 

 Olejek

Polecam wypróbować ten duet pielęgnacyjny. Cena zestawu saszetek nie jest duża, a jeżeli przypadnie do gustu, to można kupić pełnowymiarowe opakowanie :)

4 komentarze:

  1. To już kolejna maseczka Avon z alkoholowym zapachem... Opis działania zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda, ale raczej się nie zdecyduję na zakup ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta maseczka się pięknie mieni ;) Ja rzadko używam maseczek do twarzy, dlatego pewnie nie zakupię tego. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zoila Zauważyłam właśnie, że wszystkie maseczki z Avon, których używałam (Japoński ryż i sake, Biała herbata) miały ten alkoholowy smrodek, ale np. ta z Minerałami z Morza Martwego już nie :)
    Caathy Ja lubię testować różne nowinki, których jeszcze nie miałam i dobrze, że akurat była możliwość kupienia saszetki, bo nie wiem, czy wytrzymałabym z 75 ml tubką :D
    Colourful Eyes Kolor maseczki jest śliczny - piękna perełka i rzeczywiście, jeżeli nie używasz maseczek, to nie ma sensu kupować :)

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!