Żaglowce Gdynia 2011 + biżuteryjny haul.

Dziś udaliśmy się do Gdyni, aby obejrzeć żaglowce, które zawitały do Trójmiasta kończąc The Culture 2011 Tall Ships Regatta. Swoją podróż zaczęły w Kłajpedy, poprzez Turku, aż zacumowały w Basenie Prezydenta w gdyńskim porcie. Można było zwiedzać pokłady żaglowców i nie tylko. Do zwiedzania udostępniony były także ORP Piast (okręt ratowniczy) oraz ORP Kondor (okręt podwodny).Poniżej zdjęcia kilku żaglowców oraz polskich okrętów.

 Żaglowiec Sedov - największy szkolny żaglowiec świata.

 Polski żaglowiec Fryderyk Chopin

 ORP Piast oraz ORP Kondor
Od lewej: czarny Kruzensztern, biały MIR oraz Sedov.

A teraz to, co tygryski lubią najbardziej ;), czyli biżuteria.
Szukając resztek wyprzedaży, trafiłam do Orsay, gdzie znalazłam te cudeńka :D Kwota śmieszna, bo 5 zł za parę, więc długo się nie zastanawiałam i szybko zgarnęłam, co mi wpadło w oko. Zajrzałam również do H&M w celu kupna torby. Nie mogłam się zdecydować co do koloru (waham się między karmelową a czarną) i zobaczyłam, że są jeszcze przecenione rzeczy. Poszperałam i moim oczom ukazał się ten wielki pierścień. Lubię pierścionki pokaźnych rozmiarów i nie zastanawiając się długo podreptałam do kasy.





W kupionym dziś Avanti, znalazłam katalog marek Wojas, Venezia oraz CCC, a także katalog Big Star z dołączonym kuponem rabatowym na 100 zł przy zakupie za min. 350 zł. Wieczorem zacznę lekturę Avanti, tymczasem zmykam obejrzeć po raz enty Wojnę polsko-ruską.
Miłego wieczoru :)
Pozdrawiam.

P.S. Polecam obejrzeć Salę samobójców. Tak dobrego, polskiego, filmu dawno nie widziałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!