Deco...

Dziś troszeczkę inna notka. 
Chciałam pokazać to, czym się zajmowałam jakiś czas temu. Są to świeczniki ozdabiane metodą serwetkową. Spędziłam nad nimi bardzo dużo czasu, ale uważam, że było warto. Zostało mi 9 kompletów z różnymi wzorkami, m.in. te na zdjęciach oraz motywy kwiatowe.






Dziś zrobiliśmy małe zakupy dla naszej kotki i kupiliśmy furminator - przyrząd do czesania sierści. Nie uszkadza zdrowego włosa, a pomaga usunąć martwe włosy, co zapobiega kłaczeniu kota. Sprzęt już przetestowaliśmy i nareszcie Łatkowe kłaczki nie będą dominowały w naszym mieszkaniu :)
Pozdrawiam serdecznie.
P.S. Zmierzam do kupna korektora pod oczy i w związku z tym mam do Was pytanie: poczytałam recenzje Bobby Brown Creamy Concealer, Artdeco Perfect Teint Illuminator oraz Clinique All About Eyes - może któraś z Was ma, miała wymienione korektory i może mi coś więcej o nich powiedzieć. Z góry dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!