Usta kolorem malowane cz 3.

Kolejna pomadka gotowa do recenzji.

 Zdjęcie robione w słońcu.


Sławna Rimmel Lasting Color Lipstick w magicznym odcieniu Airy Fairy 070.


Uwielbiam tę pomadkę za kolor ! Piękny, średni róż pasujący do większości karnacji. Niemal idealnie wspólgra z odcieniem moich ust. Dość łatwo się ją nakłada na usta, choć nie ma kremowej konsystencji. Zapach pomadki też jest przyjemny - jakby owocowy, ale nie mocno chemiczny i nachalny. Szminka wysusza usta, więc balsam zaaplikowany pod nią jest wskazany. Pomadka znika z ust po ok. godzinie-dwóch.
Cena to około 15-17 zł, w zależności od sklepu i promocji. Ja jedną kupiłam w drogerii Natura za 16 zł, a drugą za 10 zł w promocji z kodem w Rossmanie.

 Zdjęcie robione w słońcu.

 Zdjęcie robione w cieniu.

Jest to zdecydowanie moja pomadka nr 1. Często jej używam, nakładam na nią błyszczyk z Avon Glazerwear Clear i ładnie wszystko razem wygląda.

Serdecznie pozdrawiam w ten deszczowy wieczór. Mam nadzieję, że jutro pogoda się poprawi, bo udaję się na zakupy do H&M, gdzie skorzystam z promocji 3 za 2 (jeżeli kupi się trzy rzeczy przecenione, to trzecią najtańszą ma się za darmo), więc warto, żeby taka opcja nie przemknęła obok nas niezauważona :)
A teraz zabieram się za kartkowanie kolejnego katalogu Avon. Z poprzedniego zamówiłam dwie mgiełki do ciała Naturals, serum do końcówek z Advance Techniques (wzięłam tylko ze względu na pompkę, która pasuje do buteleczki podkładu Revlon Color Stay, a takowy posiadam), tonik oraz peeling z serii Clearskin oraz nieśmiertelną chyba wodę toaletową Summer White :)
Buziaki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!