Sunshade Minerals, Pędzelek kabuki.

W mojej kolekcji pędzli brakowało pędzla kabuki. Przeglądając oferty na allegro moim oczom ukazał się pędzel kabuki bambo z Sunshade Minerals w okazyjnej cenie 8,90 + 7 zł wysyłka. Długo się nie zastanawiałam i kliknęłam "Kup teraz". Dziś listonosz przyniósł mi paczuszkę i jestem szczęśliwą posiadaczką tego pędzelka. 



Pędzel jest zrobiony ze sztucznego włosia, jednak w dotyku jest bardzo miękkie i delikatne. Całkowita długość pędzla wynosi 5,5 cm, więc jest malutki (idealny do torebki). Włosie jest długości 3 cm, a średnica to 2,5 cm. Rączka jest wykonana z bambusa. Włosie jest dość dobrze zbite.


Pędzel już został wyprany w szamponie dla dzieci (zgubił jeden włosek) więc jutro będę testować jak się sprawuje z sypkim pudrem mineralnym Wet'n'Wild (kupionym w sklepie Pepco za 7,99 - recenzja też zostanie umieszczona na moim blogu). 


Tymczasem z gorącą czekoladą w ręce obejrzę program "Czary mary Goka" w TVN Style - uwielbiam tego faceta :)
Życzę miłego, udanego i pogodnego weekendu :) Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!