Wet'n'Wild , Mineralny podkład w pudrze.

Witam w słoneczne południe :)
Dziś przetestowałam świeżo nabyty pędzel kabuki.
Jakie są moje wrażenia?
Pozytywne jak najbardziej :)
Świetnie nakłada się nim sypki puder mineralny. Nie smuży, nie przyczynia się do robienia plam. Bardzo dobrze rozprowadza się nim sypki puder. Nakładałam go ruchem okrężnym i wcierałam w skórę - nie jest podrażniona, ani zaczerwieniona, więc pędzel się sprawdził w 100 %.
A teraz recenzja pudru sypkiego z Wet'N'Wild, kupionym  w Pepco za 7,99 zł :)



Pudełko, w którym się znajduje puder, jest estetyczne - wykonane z plastiku i świetnie imituje szklany słoiczek. Łatwo się je odkręca. W środku jest sitko oraz mała gąbeczka, służąca do jego aplikowania. Raz próbowałam nałożyć tym cudem puder. Dość dobrze się to robiło, jednak koniec końców i tak musiałam omieść twarz pędzlem. 


Posiadam odcień Fair (jasny beż). Jak dobrze pamiętam, to dostępny jest odcień Ivory, Medium, Tan. Pojemność to 9,5 grama, więc niedużo. Ja go używam od tygodnia jako podkład, wcześniej używałam go przez ok. miesiąc do wykończenia makijażu i zużycie określam na 50 % wagi.  Puder jest dobrze zmielony, nie ma grudek. Łatwo się rozprowadza, zarówno jako puder wykańczający, jak i podkład. Jako podkład dość dobrze kryje i sprawia, że skóra jest gładka i praktycznie nie jest widoczne użycie produktu. Nie wysusza skóry i nie ciemnieje na twarzy. 


Skład: Mica, Triethoxycaprylylsilane, Zinc Stearate, Methylparaben, Propylparaben, Ethylhexyl Palmitate, Cetyl Ethylhexanoate, Tocopheryl Acetate, Retlnyl Palmitate (May Contain: CI 77163, CI77491, CI77492, CI77499, CI77891.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!